Mengenai Saya

Foto saya
Aku adalah aku..diri aku anak kedua dari sepuluh adik beradik..terdiri daripada 9 lelaki..kira-kira masa aku kecik dulu aku pun cam lelaki..aku senang aje..yang penting happy problem semua org ada problem..cuma aku ni jenis yg tak suka nak fikir..itula aku..

Khamis, 4 Oktober 2012

5 mei 2012

5.5.2012..bermulala satu episod sedih dlm hidupku...pagi itu mujur aku tak jadi pi main bolatampar utk jpa...selepas sapan pagi aku dan darling semangat utk balik kg nk tgk anak adik aku..lepas mandi dn bersiap tetiba sygku ckp kenapa ni telinga dia berat sebelah dn tk dgr...aku ingat dia main2 tapi rupanya dia serius dn baringkn dia atas katil dan dia mengerang kesakitan...sampai dia ckp ya allah aku tk nk mati lagi aku tk cukup amal lagi...aku ngan maa aku panik sgt...apa jadi aku tk tau nk wat apa aku tepon faez sambil nangis..pastu aku call ambulan...ambulan dtg bawa suamiku ke hospital emergency..aku nangis sambil bawa keta napa dia jadi camtu...salah aku hanya ada dia sorang je..aku tak ada anak...aku diasak pelbagai soalan oleh doktor...dh la sedih byk tanya lagi...aku nangis lagi..ya allah kenapa ni..pastu dia dibawa ke hospital serdang utk ct scan...lepas wat ct scan doktor kata ada ketumbuhan dan pendarahan...aku nangis rasa gelap dunia aku masa tu...ptg itu juga dibawa ke hospital hkl..di sana cc ku menunggu di sana...allah tu maha kaya sampai di sana rupanya silap keputusan..aku bersyukur dan dibawa ke hospital putrajaya semula...bengang tk kalu korang dok tempat aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan